''Yli 100 vuotta vanha
NP Housukauppa siirtyi markkinoinnin uudelle aikakaudelle''

LÄHTÖKOHTA
NP Housukauppa on suomalainen perheyritys, joka valmistaa laadukkaita, aikaa ja kulutusta kestäviä housuja. Brändin uskollisin asiakaskunta koostuu ensisijaisesti +60-vuotiaista naisista. Brändiuudistuksen tavoitteena oli laajentaa kohderyhmää ja puhutella inspiroivien somesisältöjen avulla myös nuorempia kuluttajia sekä miehiä - kuitenkaan unohtamatta nykyistä asiakaskuntaa.
SOMEMARKKINOINNIN HALTUUNOTTO
Lähdimme uudistamaan NP Housukaupan Instagram- ja Facebook-sisältöjä sekä maksetun mainonnan kohdennuksia. Sisältöihin tuotiin katalogikuvien tilalle inspiroivia fiiliskuvia, sekä painotusta siirrettiin kiinnostaviin lyhytvideoihin. Mainonnan ja tuotejulkaisujen lisäksi mukaan tuotiin brändipostauksia tunnettuuden kasvattamiseksi nuorempien sukpolvien keskuudessa.
Pitkää ja tuloksellista someyhteistyötämme on päästy laajentamaan myös brändikuvauksiin, joissa tuotamme NP Housukaupalle brändikuvat myös printtiin ja muille digipinnoille.
Yhteistyömme aikana NP Housukauppa on avannut useita uusia kivijalkamyymälöitä sekä kasvattanut hurjasti verkkokaupan myyntiä. NP Housukaupan asiakasprofiilit ovat kirkastuneet ja asiakkaiden keski-ikä on laskenut kohderyhmän laajentuessa.
Sosiaalinen media on kasvanut merkittäväksi osaksi markkinointia, ja myymälöissä on jo totuttu asiakkaiden kyselyihin tuotteista, joita on nähty somessa.






















