top of page
“Nollasta kymmeneentuhanteen seuraajaan vuodessa ja useita viraalihittejä”
logo-citycenter.png

YLI 10 000 SEURAAJAA VUODESSA JA USEITA VIRAALIVIDEOITA
 

Citycenterin TikTok-kanava lanseerattiin viihdyttävällä ja TikTokiin sopivalla sisällöllä. Instagram sai myös uuden tyylin, kun still-kuvista siirryttiin lyhytvideopainotteiseen sisältömuotoon. Vuodessa onnistuimme kasvattamaan Citycenterin TikTok-kanavan nollasta yli 10 000 seuraajaan, ja Instagramissa on menty usealla videolla viraaliksi - huima muutos orgaanisessa menestyksessä aiempaan olemattomaan tavoittavuuteen verrattuna. 


Instagramiin on tuotu TikTok-tyylisiä viihdyttäviä sekä lifestyle-tyylisiä konsepteja, joiden avulla myös Instagram-kanavan seuraajamäärä on saatu kasvuun. Vaikka Instagram-strategia painottuu vahvasti lyhytvideoihin, sisältyy siihen myös tyylikkäitä brändikuvia, joilla puhutellaan vanhempaa kohderyhmää ja ylläpidetään brändi-mielikuvaa, erityisesti mainonnassa.
 

Tuloksellinen yhteistyömme jatkuu edelleen, ja tänä päivänä Adone vastaa somesisällöntuotannon ja kanavien hallinnoinnin lisäksi myös Citycenterin digimainonnasta.

LÄHTÖKOHTA

 

Kun Kauppakeskus Citycenter halusi aloittaa TikTok-markkinoinnin sekä uudistaa Instagram-strategiansa, Adone otti haasteen innolla vastaan.

TUTUSTU TÖIHIMME

  • TikTok
  • LinkedIn
  • Instagram

OTA YHTEYTTÄ

Varaa aika maksuttomaan konsultaatiotapaamiseen, jossa käymme läpi yrityksesi somekanavien nykytilan sekä tulevaisuuden tavoitteet, ja saat asiantuntijoidemme suositukset sometekemiseenne.

ANNI MARJOMAA

Phone: +358 44 5531991

anni.marjomaa@adoneagency.fi

Olemme sinuun yhteydessä!

© 2025 SomeZone Oy

bottom of page