“Nollasta kymmeneentuhanteen seuraajaan vuodessa ja useita viraalihittejä”

YLI 10 000 SEURAAJAA VUODESSA JA USEITA VIRAALIVIDEOITA
Citycenterin TikTok-kanava lanseerattiin viihdyttävällä ja TikTokiin sopivalla sisällöllä. Instagram sai myös uuden tyylin, kun still-kuvista siirryttiin lyhytvideopainotteiseen sisältömuotoon. Vuodessa onnistuimme kasvattamaan Citycenterin TikTok-kanavan nollasta yli 10 000 seuraajaan, ja Instagramissa on menty usealla videolla viraaliksi - huima muutos orgaanisessa menestyksessä aiempaan olemattomaan tavoittavuuteen verrattuna.
Instagramiin on tuotu TikTok-tyylisiä viihdyttäviä sekä lifestyle-tyylisiä konsepteja, joiden avulla myös Instagram-kanavan seuraajamäärä on saatu kasvuun. Vaikka Instagram-strategia painottuu vahvasti lyhytvideoihin, sisältyy siihen myös tyylikkäitä brändikuvia, joilla puhutellaan vanhempaa kohderyhmää ja ylläpidetään brändi-mielikuvaa, erityisesti mainonnassa.
Tuloksellinen yhteistyömme jatkuu edelleen, ja tänä päivänä Adone vastaa somesisällöntuotannon ja kanavien hallinnoinnin lisäksi myös Citycenterin digimainonnasta.
LÄHTÖKOHTA
Kun Kauppakeskus Citycenter halusi aloittaa TikTok-markkinoinnin sekä uudistaa Instagram-strategiansa, Adone otti haasteen innolla vastaan.












