''Konkreettisia tuloksia kanavakohtaisesti räätälöidyllä ja kohderyhmälähtöisellä viestinnällä''







Kauppakeskus Forum oli yksi ensimmäisistä kumppaneistamme, ja mikä kasvutarina siitä onkaan yhdessä syntynyt!
Olemme saaneet kunnian kulkea Forumin markkinointitiimin rinnalla somekumppanina ja rakentaa yhdessä strategiaa, joka tuo esiin kauppakeskuksen monipuolisen tarjonnan ja elävän kaupungin sykkeen - kiinnostavasti ja kohderyhmälähtöisesti.
Tapahtumat ja aktivoinnit on nostettu näkyvästi esille, ja jokainen kanava on saanut sille sopivan muotokielen ja sisällön.
TikTokissa panostetaan UGC-henkisiin, viihdyttäviin sisältöihin, jotka sopivat kanavaan. Viihdyttävien konseptien lisäksi Forumin TikTok elää vahvasti mukana somen ja kaupungin sykkeessä, ajankohtaisissa ilmiöissä ja trendeissä, puhutellen nuorekasta, urbaania kohderyhmää.
Instagramissa & Facebookissa korostuvat trendikkäät, visuaaliset ja inspiroivat sisällöt liikkeistä, palveluista, tapahtumista ja ilmiöistä.
Tulokset kertovat tarinaa yhteistyöstä, jossa asiakas ja asiantunteva kumppani täydentävät toisiaan:
-
TikTok-yhteistyö käynnistettiin alusta alkaen yhdessä ja seuraajien määrä kasvatettiin yli 10 500 seuraajaan vain yhdeksässä kuukaudessa. Tällä hetkellä Forumin TikTok kanavalla on jo lähes 18 000 seuraajaa. Instagramissa on saatu pitkäjänteisellä työllä seuraajamäärään kasvua ja tehokasta tavoittavuutta.
-
Useita viraalivideoita.
-
Mainonnan kustannustehokkuus paranee jatkuvasti laskevan CPM-hinnan myötä.
-
Sitoutuminen ja seuraajamäärät jatkavat tasaista kasvua kaikissa kanavissa.
Forumin menestys osoittaa, miten ketterä, kohderyhmälähtöinen ja kanavakohtaisesti räätälöity someyhteistyö voi tuoda konkreettisia tuloksia – ja miten kaupallinen tila voi kasvaa tärkeäksi osaksi seuraajiensa arkea.
Yhdessä rakennettu, asiakkaan näköinen tarina – ja me olemme ylpeitä, että saamme olla siinä mukana.










