“TikTok-yhteistyön tuloksena ennätysalhaiset CPM-hinnat sekä poikkeuksellisen korkea sitoutumisaste”

LÄHTÖKOHTA
Kun Taffel halusi uudistaa TikTok-strategiaansa, Adone sai kunnian ryhtyä kumppaniksi. Lähdimme liikkeelle luomalla jatkuvan yhteistyön pohjaksi Taffelin brändiin ja tavoitteisiin sopivan sisältöstrategian sekä maksetun mainonnan strategian.
''show, jossa haluat olla mukana''
Rakensimme TikTok-strategian, joka sopii Taffelin rentoon ja hauskaan brändiin, kohderyhmän huomioiden. Sisällöt perustuvat vahvasti viihdyttäviin konsepteihin, rohkeaan huumoriin, rentoon äänensävyyn sekä yhteisön rakentamiseen. Katsojia osallistetaan kommentoimaan, ja lisäksi Taffel rakentaa yhteisöä ja brändimielikuvaa hauskoilla vastauksilla ja kommenteilla muiden julkaisuihin.
Hyödynnämme osaksi kasvotonta sisältötyyliä, joka mahdollistaa tehokkaasti brändin oman identiteetin kehittämisen, ja osassa videoita esiintyy vaikuttajia, jotka sitouttavat yleisöä tehokkaasti.
Sisällöt ovat saaneet loistavia tuloksia niin orgaanisesti kuin mainonnassakin. Tuloksien puolesta puhuvat maksetun mainonnan ennätysalhaiset CPM-hinnat sekä sisältöjen poikkeuksellisen korkeat sitoutumisasteet.












