top of page
“TikTok-yhteistyön tuloksena ennätysalhaiset CPM-hinnat sekä poikkeuksellisen korkea sitoutumisaste”
case-taffel.png

LÄHTÖKOHTA

Kun Taffel halusi uudistaa TikTok-strategiaansa, Adone sai kunnian ryhtyä kumppaniksi. Lähdimme liikkeelle luomalla jatkuvan yhteistyön pohjaksi Taffelin brändiin ja tavoitteisiin sopivan sisältöstrategian sekä maksetun mainonnan strategian. 

 

''show, jossa haluat olla mukana''

Rakensimme TikTok-strategian, joka sopii Taffelin rentoon ja hauskaan brändiin, kohderyhmän huomioiden. Sisällöt perustuvat vahvasti viihdyttäviin konsepteihin, rohkeaan huumoriin, rentoon äänensävyyn sekä yhteisön rakentamiseen. Katsojia osallistetaan kommentoimaan, ja lisäksi Taffel rakentaa yhteisöä ja brändimielikuvaa hauskoilla vastauksilla ja kommenteilla muiden julkaisuihin.

 

Hyödynnämme osaksi kasvotonta sisältötyyliä, joka mahdollistaa tehokkaasti brändin oman identiteetin kehittämisen, ja osassa videoita esiintyy vaikuttajia, jotka sitouttavat yleisöä tehokkaasti. 

 

Sisällöt ovat saaneet loistavia tuloksia niin orgaanisesti kuin mainonnassakin. Tuloksien puolesta puhuvat maksetun mainonnan ennätysalhaiset CPM-hinnat sekä sisältöjen poikkeuksellisen korkeat sitoutumisasteet.

TUTUSTU TÖIHIMME

  • TikTok
  • LinkedIn
  • Instagram

OTA YHTEYTTÄ

Varaa aika maksuttomaan konsultaatiotapaamiseen, jossa käymme läpi yrityksesi somekanavien nykytilan sekä tulevaisuuden tavoitteet, ja saat asiantuntijoidemme suositukset sometekemiseenne.

ANNI MARJOMAA

Phone: +358 44 5531991

anni.marjomaa@adoneagency.fi

Olemme sinuun yhteydessä!

© 2025 SomeZone Oy

bottom of page